VW Passat B4 Julii

Kolejne auto, które trafia do naszej galerii KOBIETA I KLASYK MOTORYZACJI to VW Passat B4 Julii. Jest to jedna z pierwszych wersji Passatów, które pokochali Polacy i które masowo sprowadzali z Zachodu w latach 90 i dwutysięcznych. Jest to rzadko spotykana wersja sedan.

Ten egzemplarz wyprodukowano w 1996 roku. Właścicielka zakupiła go w 2016 roku. Silnik tego auta to 110 konny dieselek:).

Spójrzmy na to cudo:)

modyfikacje autka

Zdaniem Julii to bardzo wytrzymałe i sprawne auto, które przejeździ naprawdę długo o ile tylko będzie się o nie dbało. Właścicielka jest z niego bardzo zadowolona. Nie zajmuje się ona jedynie jazdą, a również modyfikacjami i usprawnieniami w swoim autku. Do tej pory zmieniła już: żarówki kabinowe, dywaniki i gałkę zmiany biegów.

VW Passat B4 Julii
Passat z nową dźwignią zmiany biegów
plany wobec auta na przyszłość

Główne plany na przyszłość to: odświeżenie lakieru, zacisków, nowy kolor felgi oraz naklejka przez całe auto:) Zostaną zamontowane również nowe ringi do zegarów i wskazówki zyskają nowy kolor:) W czerwcu Julia wybiera się na zlot, więc jak mówi „trzeba się przygotować” 😉 O dalszych planach na przyszłość mówi ona „Może w przyszłości skuszę się na gwint i kierownicę drewniana;)” W przyszłym roku VW Passat B4 Julii może być klasykiem

VW Passat B4 Julii
Tył auta

Zapraszam do pozostałych wpisów w kategorii Kobieta i Klasyk motoryzacji oraz do informacji o VW Passacie B4. Jest on przedstawicielem aut z połowy lat dziewięćdziesiątych. W większości pojeżdżą one jeszcze bardzo długo. Dzieje się tak dlatego, że w tym czasie produkowano auta z dość mocnymi silnikami. Dzięki temu ich trwałość jest spora. Mogą one spokojnie przejechać kilkaset tysięcy kilometrów. Rekordowe auto z silnikiem diesla z przełomu wieków przejechało ponad milion kilometrów. Takiego samego przebiegu życzymy Passacikowi Julii:)

Modyfikacje z początku kwietnia 2020

Tak prezentuje się Passacik po modyfikachach. Z pewnością będą dochodziły kolejne, a my będziemy je tutaj prezentować:)